איך לפרסם את העסק – 5 טיפים שיעזרו לכם לפרסם את העסק בעצמכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

איך לפרסם את העסק – 5 טיפים שיעזרו לכם לפרסם את העסק בעצמכם

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם מבולבלים, נבוכים ואפילו חסרי אונים מול נושאים כמו שיווק דיגיטלי ואפילו מיתוג עסקי.

אבל האמת היא שאם אתם מכירים את הבסיס ופועלים לפי כמה כללים מרכזיים – זה יכול להיות פשוט למדי ואפילו מהנה.

אז נכון – עדיף לעבוד עם מקצוענים בתחום שיווק דיגיטלי לעסקים, כדי להקפיץ את העסק למקומות הראשונים בדירוג של גוגל ושל הגולשים, אבל אפשר בהחלט להתחיל ולהתקדם בעקביות אם רק תתחילו מהבסיס, עם 5 טיפים שיעזרו לכם לפרסם את העסק בעצמכם:

  1. מיתוג עסקי – להיות מדויקים עם השיווק שלכם

המשמעות של שיווק נכון הוא לבנות קשר ארוך טווח עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. להסביר להם את הערכים של העסק ולמה בעצם כדאי להיות לקוחות שלכם.

בשביל לעשות את זה נכון – תקבעו לעצמכם מה הכי חשוב להעביר לקהל היעד, כדי שהוא יהפוך להיות קהל לקוחות לטווח ארוך. איך עושים את זה?

  • מוצאים בידול וערך ייחודי שיש רק לכם.
  • מדייקים את המסר – בוחרים מוטיב מרכזי שיכול להוביל קמפיין פרסום דיגיטלי לעסק, ממנו אתם מוציאים את הכותרת, תמונות, מידע נוסף ועוד.
  • בוחרים את המיתוג הויזואלי שמתאים למסר – צבעים, לוגו, פונטים, סגנון, אווירה.
  1. בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מדויקת

החליטו מהי המטרה הראשונית של הקמפיין שלכם – האם אתם רוצים לאסוף לידים או יצור מעורבות ברשתות החברתיות?

לכל מטרה כזו יש כלים אחרים בעולם הדיגיטל, למשל דף נחיתה לעומת קמפיין מודעות בסושיאל.

בשלב הבא, אתם יכולים להגדיר יעדים כמותיים – למשל כמה לידים אתם רוצים להשיג, או איזו רמה של מעורבות גולשים אתם רוצים להשיג.

לבסוף, הגדירו מה אתם רוצים שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יעשה – האם אתם רוצים שהוא ימלא פרטים בטופס איסוף לידים? שיתקשר אליכם? שישתף את התוכן שלכם?

כל זה יעזור לכם להבין איך לבנות את הקמפיין ואילו אלמנטים כדאי לשלב בו כדי להשיג את המטרה.

  1. בוחרים פלטפורמות שיווק דיגיטלי לעסקים

סוגים שונים של קמפיינים, כמו גם סוגים שונים של קהלי יעד, מתאימים לפלטפורמות שונות ברחבי האינטרנט:

יש עסקים שיותר מתאים להם לפרסם בלינקדאין וטוויטר, לעומת אחרים שיותר מתאים להם קמפיין ממומן בגוגל ואחרים שמתאים להם דווקא לפתוח ערוץ יוטיוב, לפרסם סרטונים בטיקטוק ואינסטגרם.

אחרי שבחרתם את הפלטפורמה הנכונה, זכרו שלא רק הקהל שלכם צריך להיות מעורב, אלא גם אתם – הגיבו לכם בפוסט? תענו בחזרה.

הגדילו את מידת המעורבות עם שאלות כמו "מה לדעתכם השם הכי מתאים למוצר החדש שלנו?".

זכרו תמיד לגוון את הפלטפורמות שבהן אתם מפרסמים ולא להסתפק רק בפלטפורמה אחת, אבל בחרו בחוכמה את הפלטפורמה שבה נמצא קהל היעד שלכם וגם את הפלטפורמה שאתם מרגישים הכי בנוח איתה.

למשל – אם אתם פחות מתחברים ליצירת סרטונים, נסו ליצור את המדיום הפרסומי שאתם מרגישים איתו יותר בנוח ולשווק אותו בפלטפורמה המתאימה.

לצד החשיבה העדכנית והפרסום בפלטפורמות חברתיות, אל תשכחו לשלוח ניוזלטרים לקהילה הקיימת שלכם – או לרשימת התפוצה שלכם.

מסרים במייל עדיין עובדים טוב בהשוואה להרבה אמצעי פרסום אחרים.

  1. התוכן הוא (עדיין) המלך הבלתי מעורער

לא משנה באיזו פלטפורמה אתם מפרסמים, חשוב לזכור שהכי חשוב זה מה אתם מפרסמים.

התוכן שלכם יכול להיות סרטונים, פוסטים, או תמונות, פרסום ממומן או אורגני. אבל הוא חייב להיות מעניין, רלוונטי, קולע, מחדש לגולשים שלכם ומדבר את השפה שלהם:

  • שתפו תוכן שנותן לקהל שלכם ערך. תנו תשובות לשאלות של הלקוחות, הסבירו להם איך משתמשים במוצר, איך הוא יכול לשנות להם את החיים.
  • שתפו תוכן איכותי – סרטונים ותמונות מעניינות ויפות, עם מסר או מידע מעניין.
  • תוכן שמעורר רגש – נוגע בנקודת הכאב של הלקוח, או מעורר בו תקווה, תוכן מצחיק ועוד.
  • תוכן יצירתי ומגוון – קמפיין מבוסס על סדרת פרסומים שיש ביניהם קשר אך הם לא חוזרים על עצמם. למשל סדרת סרטוני הדרכה. סדרת פוסטים עם סיפורים אישיים ועוד.
  • הנעה לפעולה – כל פרסום שלכם צריך להסתיים בהנעה לפעולה של קהל היעד: "השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם", "התקשרו אלינו וקבלו הנחה", "שתפו את הפוסט ואולי תזכו בפרס" וכן הלאה.
  1. צרו רושם מקצועי

מעלים תמונות לרשת? ודאו שהן נראות טוב, יוצרות עניין ומושכות את העין.

יוצרים דף נחיתה? השקיעו בדף ממותג ומרשים, בנוי נכון ומעוצב בצורה מושכת.

משיקים קמפיין? ודאו שיש לכם כלים מקצועיים לבדוק את התוצאות של הקמפיין – מה הצליח ומה לא, מה כדאי לשפר ומה כדאי להשאיר.

יש לכם מקום להזמין אליו את קהל היעד? חשוב שיהיה לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה, עמודים עסקיים ו"מקומות" אליהם הקהל יכול להגיע ולהתרשם מהרמה המקצועית שלכם.

רוצים שכל הפרסומים שלכם יהיו ברמה מקצועית גבוהה ויביאו תוצאות אפקטיביות? צרו קשר עם חברת שיווק דיגיטלי, שתבנה לכם חבילת פרסום משתלמת ואיכותית, עם הגדרת יעדים מקצועית, בניית אסטרטגיית שיווק נכונה ועיצוב נכסים דיגיטליים, כדי להביא תוצאות מהירות ואיכותיות לטווח ארוך.

 

חברת ליעד פתרונות פרסום מתמחה במעטפת של מומחים לפתרונות שיווק דיגיטלי לעסקים – קידום, קריאייטיב, תוכן, SEO, קמפיינים ממומנים ועוד – יו ניים איט – אנחנו נדאג שהביצוע יהיה הכי איכותי ומקצועי שיש.

הכל באווירה משפחתית, כיפית ונוחה – כדי שתוכלו להגיע הכי רחוק שיש וגם להנות מהדרך.

מוכנים להגיע רחוק עם פרסום אפקטיבי לעסק? דברו איתנו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הפורטל המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך לשיווק בדיגיטל! כנסו לאתר והתחילו להנות מתוכן איכותי ומעניין בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
marketing

מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי לשיווק מסורתי

שיווק הוא מרכיב חיוני בהצלחתו של כל עסק, אך בעידן הדיגיטלי חל שינוי משמעותי באופן שבו חברות משווקות את מוצריהן ושירותיהן. שיווק דיגיטלי ושיווק מסורתי הם שני גישות שונות, כל אחת עם יתרונות וחסרונות משלה. בואו נבחן את ההבדלים העיקריים ביניהם.

לקריאת המאמר »
רדיו

כיצד לפרסם ברדיו 88FM? מדריך מקיף לעסקים

רדיו כאן 88FM אינו רק תחנת רדיו רגילה, זו תחנה שמזמינה את המאזינים לחוויה של מוזיקה איכותית ותרבות מרתקת. פרסום עסקים בתחנה זו יכול להיות דרך מצוינת להגיע לקהל מגוון ואיכותי. עם כמה מיליוני מאזינים ברחבי הארץ, התחנה מציעה פלטפורמה ענפה לפרסום.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר