שיווק מודעות בגוגל הוא כלי רב עוצמה לעסקים בכל הגדלים שרוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהביא יותר תנועה לאתר שלהם, מה שבנוסף משפר את הנראות שלכם וכמובן מגדיל את ההכנסה החודשית. להפוך לבעל עסק מצליח דורש עבודה, בעיקר כאשר אתם מתחרים בענקיות כמו אמזון שיש להן תקציב שיווק בלתי מוגבל בכדי לתדלק את מכונת השיווק שלהם. המירוץ למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל הוא תחרותי ביותר. אפילו עם seo מעולה, הכניסה לדף הבית יכולה לקחת חודשים או אפילו שנים. כאן נכנס לתמונה הקידום בתשלום (PPC) כחלק מתוכנית הקידום הממומן בגוגל, או בשמו המקורי גוגל אדוורדס.
גוגל אדוורדס מאפשר לעסקים מכל מקום בעולם לפרסם את עצמם בתוצאות החיפוש של גוגל. בדרך כלל הם מופיעים בחלק העליון או התחתון של המסך בתוצאות החיפוש של גוגל (דפי תוצאות של מנועי חיפוש).
שימוש בגוגל אדס היא אסטרטגיית שיווק ידועה ויעילה לעסקים המעוניינים להגיע ללקוחות הראשונים שלהם באינטרנט, ואף יתרה מכך, להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ברשת.
אז כאן נדון ונסקור כמה מהיסודות של השימוש בגוגל אדוארדס עבור העסק שלכם.
יתרונות השימוש בגוגל אדס לקידום ממומן
- דרך חסכונית למשוך תנועה.
- הפעלת מספר מודעות בו זמנית.
- הערכת יעילות הקמפיין.
- הגברת ציון האיכות של גוגל.
- מאמר seo נתמך בשיווק דיגיטלי
גוגל אדס זהו ללא ספק כלי רב עוצמה לפרסום העסק שלכם באינטרנט. אך מה עושה אותו לכל כך יעיל? להלן כמה מהיתרונות שעסקים יכולים להרוויח על ידי שימוש בפלטפורמת
דיוק מיקוד
הודות לאפשרויות המיקוד הרבות של גוגל, עסקים יכולים להבטיח שהמודעות שלהם יוצגו רק ללקוחות פוטנציאליים באזור שלהם. עסקים יכולים לצמצם את הקהל שלהם על סמך מיקום, מילות מפתח, גיל ועוד. בנוסף, הם יכולים להגדיר את היום בשבוע שהמודעות שלהם יוצגו בפני האנשים שאליהם הם רוצים להגיע. מנהג נפוץ אחד שרוב החברות משתמשות בו הוא לפרסם רק בימי שישי ושני בין השעות 8 עד בדרך כלל 5 בערב, חברות סגורות או איטיות בסופי שבוע. פרסום בסופי השבוע עשוי להגדיל את עלויות הפרסום
זה מועיל במיוחד עבור עסקים מקומיים. מחקרים מראים שמחצית ממשתמשי הסמארטפונים שביצעו חיפושים מקוונים עבור עסקים מקומיים בסמארטפונים שלהם, בסופו של דבר ביקרו בהם תוך יום אחד בלבד!
מכשירים המכוונים למטרות ספציפיות
מאז עדכון ב-2013, גוגל מאפשרת לעסקים לבחור באילו מכשירים יופיעו המודעות שלהם. משתמשים יכולים לבחור בין טאבלטים, מחשבים שולחניים ומכשירים ניידים בפלטפורמת החיפוש של גוגל. חברות המשתמשות ברשת המדיה יכולות להתעמק ולהתמקד במכשירים ספציפיים, כגון מכשירי אפל ואנדרואיד. התאמות של הצעות מחיר יכולות להגדיל או להקטין באופן אוטומטי את הצעות המחיר עבור מכשירים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה באתר שלכם. כמו כן ישנם המון מחקרים המוכיחים שלחוקות המשתמשים באייפון קונים יותר! עצה – חברו את הקמפיין הממון שלכם לפלטפורמות סטטיסטיקות המרות ומסחר בגוגל אנליטיקס.
שלמו רק עבור תוצאות
זהו היתרון המפורסם ביותר של פרסום בגוגל אדוורדס. בעזרת קידום ממומן בגוגל, חברות משלמות על סמך מספר הקליקים על המודעות שלהן, ולא על סמך ההופעות של המודעה. אלה ידועים בתור תשלום לפי קליק. עסקים יכולים להפחית עלויות רק על ידי תשלום לכל ביקור באתר האינטרנט שלהם, כלומר רק עבור פעולה.
ניטור ביצועים
בעיקרו של דבר, קידום ממומן בגוגל מאפשר למשווקים לעקוב אחר יעילות הפרסום שלהם. אתם יכולים לעקוב אחר מספר המבקרים שראו את המודעה שלכם, ולחצו עליה. אדוורדס מאפשרת לך לעקוב אחר מספר המבקרים שמבצעים את הפעולה הרצויה לאחר הצפייה באתר שלכם.
דוח ההשפעה הכלכלית של גוגל מראה שחברות מרוויחות בממוצע לפחות 2 שקל על כל שקל 1 שהם מוציאים. שימוש בגוגל אדוורדס כחלק מתוכנית השיווק שלכם בהכרח יניבו תוצאות חיוביות.
עם זאת, זה חל רק על נישות מסוימות. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם קידום ממומן בגוגל יכול להיות רווחי עבור העסק שלכם היא פשוט לנסות אותו.